mypatisia24.gr | Για ό,τι συμβαίνει!

Περιοδικό Ποικίλης Ύλης, και Μεθοδολογίας / Η Άλλη Ματιά στα Πατήσια.

Έρχονται 30 σίριαλ με καρτ ποσταλ και… κομάντα

Μπορεί η κυρίαρχη αίσθηση όσων παρακολουθούν ακόμη τηλεόραση να είναι ότι με κάποιον τρόπο στην τηλεόραση παρακολουθούμε πλέον μια προέκταση ή μάλλον μια παραλλαγή του εγκλεισμού που βιώνουμε λόγω των ριάλιτι, αλλά η αλήθεια είναι μάλλον διαφορετική. Τα ριάλιτι μετριούνται στα δάχτυλα την ώρα που τα σίριαλ, ειδικά όσα προετοιμάζονται να κατακτήσουν τον τηλεοπτικό χωροχρόνο της επόμενης σεζόν, είναι τόσο πολλά που θυμίζουν άλλες τηλεοπτικές δεκαετίες…

Και μπορεί κάποια ιδιωτικά κανάλια να αρνούνται πεισματικά να επενδύσουν στην ελληνική μυθοπλασία, υπάρχουν όμως και αυτά που θεωρούν πως οι γερές βάσεις στην τηλεόραση χτίζονται μόνο όταν αποφασίζεις να επενδύσεις σε σειρές. Αλλωστε αυτό συνιστά βασικό κανόνα επιτυχίας για τις συνδρομητικές πλατφόρμες παγκοσμίως.

 

Κάποτε γύριζε την πλάτη επιδεικτικά στις σειρές με φαιδρά επιχειρήματα. Σίγουρα φταίνε κάποιες στενόμυαλες ηγεσίες, κάποιοι ακατάλληλοι μάνατζερ, από αυτούς που δυστυχώς εδώ και χρόνια κατοικοεδρεύουν στην Αγία Παρασκευή. Ευτυχώς η κατάσταση όχι μόνο άλλαξε, αλλά φτάσαμε σε σημείο η ΕΡΤ να θεωρείται μπροστάρης της μυθοπλασίας για τη σεζόν 2021-22. Ετσι, λοιπόν, τα «Καλύτερά μας χρόνια», η «Τούρτα της μαμάς», το «Χαιρέτα μου τον πλάτανο» και η νεοαφιχθείσα «Ζακέτα να πάρεις» ήδη πήραν το πράσινο φως και συνεχίζουν και την επόμενη σεζόν. Ομως ο πυρήνας μεγαλώνει, ενισχύεται, και το πλέον σημαντικό είναι ότι στο περιβάλλον της δημόσιας τηλεόρασης έρχονται να ενταχθούν πολύ σημαντικά ονόματα.Το «Καρτ ποστάλ» βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της διάσημης Βρετανίδας συγγραφέα και θα το σκηνοθετήσει ο βραβευμένος σκηνοθέτης Γιώργος Παπαβασιλείου.

Πρωταγωνιστής -και συνδετικός κρίκος- σε όλες τις ιστορίες της σειράς «Καρτ ποστάλ» είναι ο Ανδρέας Κωνσταντίνου («Μικρά Αγγλία», «Συννεφιασμένη Κυριακή», «Τελευταίο σημείωμα», «Ευτυχία» κ.ά.), ο οποίος υποδύεται έναν ελληνικής καταγωγής εσωστρεφή Αγγλο αρχαιολόγο, τον Τζόζεφ, που επιστρέφει στα πατρογονικά εδάφη για να αναλάβει θέση συμβούλου σε μια ανασκαφή.
Η Κέλρυνθος, η οποία είναι η πιο αυθά που έχει
τώρα Για την επόμενη σεζόν έχει ήδη δοθεί πράσινο φως για δύο ακόμη σειρές. Το «Μιούζικ Χολ» και την «Αγάπη παράνομη». Το πρώτο είναι μια δραματική σειρά εποχής 60 επεισοδίων, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κορδέλα και σεναριογράφο τον Κλεάνθη Δανόπουλο. Πρόκειται για την πρώτη σειρά στην Ελλάδα που θα αξιοποιήσει δραματουργικά τη μυσταγωγική ατμόσφαιρα ενός κοσμικού κέντρου διασκέδασης του 1928, που μοιάζει να μην έχει τίποτα να ζηλέψει από τα αντίστοιχα του Σικάγο της εποχής. To «Μιούζικ Χολ» έρχεται από τον Μεσοπόλεμο για να μας θυμίσει πως οι παρέες είναι αυτές που φτιάχνουν ιστορία.

 

Η «Αγάπη παράνομη» ολοκληρώνεται σε έξι επεισόδια, τη σκηνοθεσία της υπογράφει ο Νίκος Κουτελιδάκης και το σενάριο η Ελένη Ζιώγα. Πρόκειται για μια δραματική σειρά η οποία βασίζεται στο ομότιτλο διήγημα του Κωνσταντίνου Θεοτόκη με βασικά συστατικά τον έρωτα και το έγκλημα. Το πρωταγωνιστικό δίδυμο, το οποίο ήδη έχει ανακοινωθεί, θα είναι η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και ο Νίκος Ψαρράς και αυτό σημαίνει πολλά για το τι πρόκειται να δούμε…
ιστορία του 2016, η οποία τώρα έχει 100.000 στην ιστορία της, έχει τώρα 100.000 από τους 100.00
Ο σπουδαίος σκηνοθέτης θα μεταφέρει στην οθόνη τρία σημαντικά λογοτεχνικά κείμενα με τη μορφή μίνι σειρών. Πρόκειται για το «Βαρδιάνος στα σπόρκα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, «Κρίσιμες στιγμές» της Γαλάτειας Καζαντζάκη και «Ποίος ήτον ο φονεύς του αδελφού μου» του Γεωργίου Βιζυηνού. Μέχρι στιγμής στο καστ έχουν ενταχθεί οι Ρένια Λουιζίδου, Σόλων Τσούνης και Τάκης Βαμβακίδης.

Η ΕΡΤ αυτή την περίοδο διαπραγματεύεται και κάτι ακόμη. Τη νέα σειρά που ετοιμάζει ο Γιώργος Καπουτζίδης, η οποία θα είναι κωμική και θα έχει ως επίκεντρο τη σχέση πατέρα – γιου και θα είναι εν μέρει αυτοβιογραφική. Λογικά ως τα τέλη του Μαΐου θα γνωρίζουμε αν τελικά θα εντάξει στη φαρέτρα της μια τόσο σημαντική επιστροφή.
Η ΜΕΡΜΕΑΑαθαθαθαθολάς αυθυθυθηθύνευνος και
ολότεται 19ου και 19ου 1997.
Αυτές που λέγαμε «ε, είναι στο MEGA, θα είναι πολύ καλό» και εννοούσαμε ένα σίριαλ φυσικά. Κάπως έτσι το κανάλι που πέρασε από σαράντα κύματα φτάνει πλέον σ’ ένα σημείο όπου θα ξαναπούμε την ίδια φράση και θα την εννοούμε φυσικά. Ναι,

να δημιουργήσει ως βασικό πυλώνα στρατηγικής του τη μυθοπλασία και έρχεται τη νέα τηλεοπτική σεζόν με σπουδαία projects ξεχωριστών δημιουργών που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στην ελληνική τηλεόραση. Οι νέες σειρές οι οποίες μέχρι στιγμής έχουν κλείσει είναι οι ακόλουθες: «Κομάντα και δράκοι» σε σενάριο και σκηνοθεσία του πολυβραβευμένου Θοδωρή Παπαδουλάκη, του σκηνοθέτη της επιτυχημένης σειράς του MEGA «Το Νησί», που καθήλωσε το τηλεοπτικό κοινό. Πρόκειται για μια περιπέτεια μυστηρίου 13 επεισοδίων, με τα γυρίσματα να πραγματοποιούνται στην Κρήτη. Παπαδουλάκης δίχως σημαντικό καστ δεν υπάρχει, γι’ αυτό και, μεταξύ άλλων, θα δούμε στις οθόνες μας τους Βασίλη Μπισμπίκη, Μαρίνα Καλογήρου, Αναστασία Τσιλιμπίου, Γιάννη Ζουγανέλη, Γιάννη Αναστασάκη κ.ά. Guest star o Στέλιος Μάινας. Η υπόθεση είναι ιδιαίτερη, με ένα χαρισματικό αγόρι να μετακομίζει με τον πατέρα του και τα αδέρφια του σε ένα χωριό της Κρήτης, σε μια προσπάθεια να κάνουν μια νέα αρχή μετά τον θάνατο της μητέρας τους. Ολα αυτά διαδραματίζονται στην εποχή του κορωνοϊού. Από το πρώτο κιόλας βράδυ στο νέο τους σπίτι, τα πιο τρομακτικά όνειρα του αγοριού βγαίνουν αληθινά.

Είναι γνωστό ότι ο Ανδρέας Γεωργίου «μετακόμισε» και πλέον αρχίζουν να βγαίνουν στην επιφάνεια και οι λεπτομέρειες της νέας σειράς του που τιτλοφορείται «Η γη της ελιάς» και τη συνυπογράφει με τους Κούλλη Νικολάου και Βάνα Δημητρίου. Το καστ είναι εντυπωσιακό: Αφροδίτη Λιάντου, Liam Ireland, Νίκος Γαλανός, Αντζελα Γκερέκου, Μάξιμος Μουμούρης, Τάσος Ιορδανίδης, Πασχάλης Τσαρούχας, Λυδία Κονιόρδου, Γιώργος Παρτσαλάκης, Δώρα Χρυσικού, ενώ γκεστ θα κάνει η Μάρω Κοντού. Τα γυρίσματα πραγματοποιούνται στη Μάνη και η υπόθεση αφορά μια νεαρή κοπέλα η οποία φεύγει από το πατρικό της για να συναντήσει τον αγαπημένο της στο ερωτικό τους κρησφύγετο, το οποίο τυλίγεται στις φλόγες και κατόπιν αγνοείται η τύχη τους.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *