mypatisia24.gr | Για ό,τι συμβαίνει!

Περιοδικό Ποικίλης Ύλης, και Μεθοδολογίας / Η Άλλη Ματιά στα Πατήσια.

Αποκλειστικό / Πρόταση σύνδεσης με γραμμή Τράμ Κάτω Πατήσια – Ανω Λιόσια

Εδώ θα πρέπει επίσης να προσθέσουμε πως εναλλακτικά, υπάρχει από το 2005 μελέτη που έχει εκπονήσει το Εργαστήρι Αστικού Περιβάλλοντος του ΕΜΠ για τον ΟΑΣΑ και η οποία προέβλεπε μία γραμμή Τραμ που ξεκινούσε από τα Άνω Λιόσια και κατέληγε στο σταθμό Μετρό Κάτω Πατήσια. Η σύνδεση επιτυγχανόταν μέσω διέλευσης του Τραμ από την οδό Λιοσίων (για 200 μέτρα περίπου), την Στρατηγού Καλάρη και τερματισμό στον στο σταθμό. Η διάρκεια της μεταβίβασης είχε υπολογιστεί σε περίπου 17 λεπτά.

Τα περισσότερααπό τα 200.000 που έχουν στην ιστορία τους είναι τα 100.000 που έχουν στην ιστορία τους.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ένα άλλο σημαντικό έργο που δείχνει να βγαίνει στην επιφάνεια και πάλι, είναι η ενεργοποίηση της γραμμής Άνω Λιόσια-Ελευσίνα και μελλοντικά Μέγαρα. Να θυμίσουμε ότι το 2018 είχε υπογραφεί μνημόνιο συνεργασίας του υπουργείου ΥΠΟΜΕ, της ΕΡΓΟΣΕ, του ΟΣΕ και των ΕΛΠΕ. Η Ασπροφώς είχε αναλάβει την εκπόνηση των σχετικών μελετών.

Πρόκειται για την αναβάθμιση σε κανονικού εύρους, της παλιάς μετρικής γραμμής που συνδέει τα Άνω Λιόσια, τον Ασπρόπυργο, την Ελευσίνα και συνεχίζει προς Μέγαρα και Κόρινθο. Το έργο θεωρείται σημαντικό λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης του Θριάσιου Πεδίου αλλά και της ανάγκης σύνδεσης με μέσο σταθερής τροχιάς και της Ελευσίνας. Η γραμμή θα εκτελεί δρομολόγια προαστιακού τύπου και θα συνδέσει την Δυτική Αττική με το δίκτυο ΜΣΤ της πρωτεύουσας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *